P0031 Front HO2S low/open --> defekt der Sonde/Kabel möglich
P0032 Front HO2S shorted high --> defekt der Sonde/Kabel möglich
P0051 Rear HO2S low/open --> defekt der Sonde/Kabel möglich
P0052 Rear HO2S shorted high --> defekt der Sonde/Kabel möglich
P0131 O2 sensor low/engine lean (front) --> Sondensignal bleibt trotz Anreicherung unter 450 mV (Xied)
P0132 Engine running rich (front) --> meistens Fehlfunktion der Einspritzdüse ( zu viel Benzin) oder zu viel Anreicherung (durch "Tuner")
P0134 O2 sensor high/open (front) --> Stecker kein Kontakt oder Sondenheizkreis defekt
P0151 O2 sensor low/engine lean (rear)
P0152 Engine running rich (rear)
P0154 O2 sensor high/open (rear)
__________________
'First shalt thou take out the Holy Pin. Then, shalt thou count to three. No more. No less. Three shalt be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three."