@Leon_ Ich habe ebenso eine Torx-Nuss mit Verlängerung benutzt. Bei drei Schrauben war's ok, bei einer leider ging es nicht, Diese Schraube sitzt aber auch nicht gerade drin, sondern etwas schräg.
In einem der Kommentare dieses Videos (
https://www.youtube.com/watch?v=aYJCt3jzxlg&t=508s), beschreibt jemand genau das Problem, wie es bei mir ist.
Drei der Schrauben ließen sich bei ihm ebenfalls lösen, eine Schraube ließ sich nicht öffnen, weil sie schräg drin saß.
________________________________
Had a right nightmare fitting ,went for removing back wheel and doing it from the back couldn’t figure out how to remove pcm ,so went for removing battery tray couldn’t undo one of the bolts as it wasnt in straight , eventually removed from the back again and got it off, connected siren to what I taught was a blank connector turned out to be a purge solenoid didn’t find this out until I put everything back together alarm didn’t work and just by chance I checked my fp3 for error codes and it said purge solenoid open so have to do it all again , ,yes i know I should have checked it before reassembled !!
________________________________
Über die Seite des Hinterrades, konnte er das BCM-Gehäuse jedoch öffnen. Deshalb scheint das ja irgendwie doch zu gehen. Jemand vielleicht noch eine Idee?